Muiden mukana


Minulla on ollut ilo ja kunnia päästä osalliseksi TRE-BLOGIT -yhteisöä. Kiitos tästä kuuluu Retromodernin Suville. Kyseessä on Fb:ssä toimiva sivusto, jossa kerätään samalle sivulle Tampereella ja lähiseudulla toimivia blogeja. Jos olet lukija, tykkää sivusta (clic) ja jos taas itse olet bloggari, voit liittyä yhteisöön ottamalla yhteyttä sivun ylläpitäjään ja tuoda oman blogisi mukaan sivustolle.

Tampere, näsinneula, pilvi

Oma blogini on ollut olemassa kohta vuoden, suhteellisen vähän aikaa siis. Puoli vuotta sitten tein sille oman Fb-sivun. En ole suuremmin blogini olemassaoloa mainostellut, enkä metsästellyt lukijoita. Olen ajatellut, että niitä tulee, jos on tullakseen.

tampere, särkänniemi, näsijärvi, kevät, ilta, auringonlasku

Vuoden aikana minulle on vähitellen avautunut blogien ja bloggaamisen ihmeellinen maailma. Samoin erilaiset sivustot ja yhteisöt, mitä niille on olemassa. Avoimin mielin odotan, mitä tälläinen "yhteistyö" tarjoaa.  

tampere, näsinneula, torni, hotelli, moro sky bar, auringonlasku, näsijärvi, kevät,

Sivun blogeista ainoastaan Retromoderni oli minulle ennestään tuttu. Lyhyen aikaa TRE-BLOGIT -sivustoa seurattuani olen tehnyt mielenkiitoisia blogilöytöjä ja nautinnollisia lukukokemuksia. Oletan, että lisää on tulossa. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Linssi-punajuurilaatikko (vegaaninen)

Muistoja Mansen blogikirppikseltä

Kaikki häipyy, on vain nyt - Summa summarum 2016